Sunday, November 13, 2011

Selamat ulang tahun ke-19 untuk aku

     Assalamualikum, sepatutnya aku telah menulis tentang ini waktu birthday aku hari tu... tapi tak berkesampatan sebab nak sambut raya haji.. Yang bestnye waktu birthday aku ni, aku mula-mula nak puasa tapi tak leh nak puasa sebab jatuh pada hari jumaat jadi aku pun tak puasa...ada sebabnya kita digalakkan puasa pada hari lahir kita ni, tapi aku tak puasa pun huhuhu.....
     Aku nak ucapkan terima kasih pada kaknoorul huda iaitu kakak aku yang sulung tapi bukan anak sulung.. dia telah membuat kek yang sangat sedap untuk meraikan hari jadi aku, walaupun aku tak tahu apa niat sebenar dia hahaha... dia buat kek coklat tiramisu, entah betul ke tak namanya... walaupun kek itu boleh dimakan 2 hari selepas birthday aku..tapi takde pun tulis 'happy belated birthday' sebab....tulah aku tak tahu niat sebenar dia..... ha! nak cerita waktu hari jadi aku tu, mak telah membelikan aku sebungkus siput sedut dan aku sendiri yang ketuk bontot dia...mak masak lemak cili api campur dengan batang keladi sekali dengan isi keladi mak masak..pergghh sedap betul..>.<
      Raya haji tahun ni memang best, ops masuk topik raya haji plak ..takpelah malas nak wat post banyak kali...jadi kita gabung sebab tarikh sangat dekat dengan birthday aku  huhu..tahun ni, semua adek beradek kumpul kat rumah, kecuali kyah ngan kbilah jek takde..kyah raye umah melaka, kbilah plak raya kat endon.... so, tak semua pun kumpul sebenarnya...hahaha.. hmm walupun birthday aku dekat tarikhnya dengan hari raya haji tapi abg-abg or kakak aku takde pun bagi hadiah kat aku..bukan nak mintak pun sebenarnya, saja je nak wat attention bahawa birthday aku adalah pada 4 November hari tu.. tapi aku dah cukup seronok bila dapat kek yang sedap sangat-sangat tuh...
      { "Happy birthday to you!!! sangae chuka hamnida!! sanah helwah!! sheng ri kuai le!! }


Jom kita makan kek angry bird ni..... padahal dalm mimpi je lah nak makan pun


Hmmmm sambut untuk diri sendiri je.... hargailah diri anda, sayangilah diri anda.. cintailah diri anda....


                                                            The cute angry bird!!  but I don't like..hahahaha

Terima kasih mak sebab melahirkan dot ke dunia..dot, minta maaf kalau dot ada buat salah atau sakitkan hati mak...maafkan bila ku tak sempurna... TERIMA KASIH MAK& ABAH  

                                                  FAMILY= Father and Mother, I  LOve You

1 comment:

  1. ko dah 19 tahun ekk
    selamat hari tua
    semoga Allah memberkati umur, mengampunkan dosa-dosa dan mengumpulkan kita di jannah...mohon doanya.

    ReplyDelete