Friday, September 3, 2010

teman yang bagaimana yang aku pinta

          Hari ini aku dpt msg dari teman aku (rahsia) hmm katenye.. jangan lupakan persahabatn kita..
aku tak bls pun msg dia sebab dia x bagi aku lost contact ngan sorang kawan aku nih.. tapi sebelum nih
aku dah bertanye kabor dah namun jawapan yang diberikan seolah-olah dia sibuk, dah memang dia sibuk nak wat gena lagi ek?? xpe aku tak tersinggung pun cuma kadang aku terfikir.. rindunye aku kat diorang..tapi aku tak tahu sebenarnya diorang lagi rindu kat aku..(perasan plak)..hmm aku mmg salah sbb dah lame benor aku tak msg ngan diorang kdg2aku sekadar menatap wajah diorng kat facebo0k je..hmm nak antar massage..terasa ragu-ragu..hihi

         TEman, andai aku adalah seorang pengembara..akan kujejaki kemana kamu pergi.. memerhatikanmu dari jauh. Ingin saja aku mengejarmu kemana kau berlari...tapi aku juga manusia punya hal sendiri. Punya masalah sendiri.dan punya tanggungjawab sendiri...Aku tahu dimana salahku,aku manusia aku hamba yang lemah..

          Hmm kat sini tak banyak benda pun nak cakap semanyerr..cuma nak ngaku yang diri ini bersalah..
sebenarnya diri ini ada tembok yang susah nak pecah..nak tahu apa dia..??? salah satu dari kelemahan yang  yang sangat lemah iaitu 'ego'.. dengan ego ini banyak benda kita rasa boleh buat tapi tak semestinya kita boleh selesaikan betul tak..??

           Semoga Allah membantu hambaNya yang sangat lemah.

No comments:

Post a Comment